Midsommar!

I torsdags åkte jag och min familj till torpet som ligger i Kopparberg.
Där firade vi Midsommar och hade det trevligt. På lördagen kom också en hund som heter Sparky.
Han var väldigt läskig i början och jag sprang direkt iväg och gömde under soffan. Men nyfikenheten tog över ganska snabbt så jag vågade mig fram till gallret som skillde oss åt. Jag visade honom vem som var högst i rang, så Sparky  fick rätta sig efter mig resten av helgen. Annars har jag varit ute väldigt mycket för Husse hade spänt en lång löplina över hela tomten, så jag kunde springa fram och tillbaka över hela tomten.


Jag och lill-matte på torpet



Midsommarfin!



Löplinan som Husse har gjort



Skutt på torpet












Matte väger mig på min 16-veckorsdag : 2360 gram.



Första gången jag träffar hunden Sparky









Jag var nyfiken och smög efter honom hela tiden, men han fick inte komma för nära mig












Vi kom överens ganska bra till slut



Efteråt drog jag mig tillbaka till Runes gamla kaninbur, det var mysigt




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0