Jag ska få en flickvän !!

Nu ska det hända roliga grejer har jag hört !!

Min familj har hittat den sötaste lilla flicka som finns i hela världen som ska bo här hos mig !!

Hon bor hos Starsky´s i Vallentuna och är 6 veckor gammal idag !!

Hoppas det blir kul med en lekkamrat...
Ja, men det låter faktiskt kul !!

Jag skulle ju kunna lära henne allt möjligt kul...
Hon får följa med till torpet, där kan vi ju ha jättekul !!!

Men..... tänk om hon lägger sig i någon av mina korgar,
jag älskar ju mina korgar...

Nåja, hon kan ju få någon av de små kanske,
de jag bara kan sitta i nu för tiden !!

Hon är faktiskt bedårande söt !!!

Titta här får Ni se !!!



Hennes stamnamn är Gamma.





Gamma och pappa Junior !!



Hon gick inte att mostå, såå gosig !!! Vill Du bo hos oss ????





Tankar hos mamma Colbie !! Gamma är längst till höger.



Gamma och sin mamma !!



Fullkomligt förälskade i Dig !!!! <3 <3 <3







DET VAR VÄLDIGT SVÅRT ATT TA SIG I KRAGEN OCH SÄGA "HEJ DÅ"....

INTE SVÅRT ATT FÖRSTÅ, VA ?


Kommentarer
Postat av: Ingrid N

Oj vilken sötnos ni hittat. GRATTIS till henne.

Hoppas att hon och Inari blir riktigt goda vänner.

Nu räknar väl ni dagarna till hon får hämtas?

Kurrr från Ingrid, Åke och Inaris mamma Aiko samt syster Aiko.

2011-05-05 @ 18:20:01
URL: http://isrosens-bilder.blogspot.com
Postat av: Ingrid N

Härliga framtidsutsikter. Fin flicka och stor fin pojke. LYCKA TILL

Ingrid.

2011-05-05 @ 18:32:05
URL: http://isrosens-bilder.blogspot.com
Postat av: Eva

Hon är så söööööt och längtar att träffa Inaris och komma hem till er. Fast klockan är mycket leker hon med sina syskon.De "stora" kattungarna och de stora katterna sover tungt endast minstingarna är vakna.

2011-05-06 @ 22:53:34
URL: http://www.starskys.se
Postat av: Eva

Gamma ser fram emot att få träffa sin nya pojkvän. Just nu leker hon med sina syskon fast det är så sent och alla andra katter sover tungt

2011-05-06 @ 23:12:26
URL: http://www.starskys.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0