Min helg!

Den här helgen har varit väldigt spännande. Min kompis Sparky kom nämligen hit!
Vi har gjort mycket roligt ihop. Vi har lekt, myst och varit ute tillsammans.

När Sparky kom så gick jag och hälsade på honom.



Vi båda utforskar något väldigt intressant som ligger på marken.



Plöstligt gick det förbi någon på gångvägen som vi båda tyckte var mycket intressant.



Myser med nya kompisen



Han är så snäll!



Jag tyckte det var ganska tråkigt när Sparky hade åkt hem, men som tur var så sysselsatte min familj mig med annat roligt!

Här leker vi i köket



Sen gick vi ut igen, vilket jag tyckte var jätteroligt!







När jag kom in igen var jag jättetrött, så jag gick och la mig i lill-mattes säng och vilade.



Hoppas ni också har haft en lika bra helg som jag har!

Kommentarer
Postat av: Isrosens Uzume

Men hejsan hoppsan Inari!

Du ser väldigt ut som jag, fast röd som en räv! Jag kommer att visa upp mig på uställning i vår, mest för att prova på - Det borde du med så stilig som du är :), fast det kanske du å andra sidan redan hunnit med?



Hälsa familjen,

kramar från syster Uzume

2011-01-25 @ 23:40:40
URL: http://uzume.blogg.se/
Postat av: Annika Alvelöv

Vad roligt att få visa upp så fin man är på en utställning !!! Men...jag har hört att man måste bada innan... Gillar Du det ? Det gör inte jag alls !! Om du vill får du GÄRNA rösta på Din bror som tävlar som nr 6 tom 5/2 till "Månadens katt" på SÄSK !!:))



Tusen kramar till

Dig och Din familj

av Inari med stuff <3

2011-02-01 @ 18:17:11
URL: http://isrosensinari.blogg.se/
Postat av: Ingrid N

Kul att du är vän med en hund.

Hälsningar gammelmatte Ingrid.

2011-03-11 @ 11:09:29
URL: http://isrosens-bilder.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0