Åter igen, lite olika bilder från mitt liv den senaste tiden

Det var party på min 15 veckorsdag, då vi också firade mattes födelsedag!



Sen gick och la mig här och sov




Dukar är väldigt roliga att leka med!



Nästan två-åriga Vilma är snäll och leker med mig




Vilar på en stol efter en dag full av bus!




Gosar hos Husse!



Mycket spännande saker som händer utanför fönstret



Jaa, här tyckte lilla jag var ett lämpligt ställe att vila på



Lilla musen får följa med mig vart jag än går



Matte gjorde en liten flod till mig på trädgården som var väldigt interessant



Spännande att veta vad som händer utanför trädgården också




Det var allt för denhär gången, Visar mer bilder snart!

Kommentarer
Postat av: Ingrid N.

Härliga bilder på intressanta äventyr. Har hört ryckten om en besökande hund. Blir spännande att läsa om.

Hälsningar gammelmatte Ingrid.

2010-06-25 @ 19:13:21
URL: http://isrosen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0