Min påsk på torpet

Hoppas Ni alla hade en lika härlig påsk som jag !!

Solen sken och det fanns MASSOR av små lagom stora byten för mig.
Helgens fångst blev tre kopparormar och en mus !!!
MYCKET ROLIGT !!!
Har jag berättat det roligaste med kopparormar ??
Man kan bita sönder dem i småbitar och då sprattlar alla bitarna !!
Mina mattar är inte alls lika glada åt det som jag.... Konstigt !!!

Sen har jag också fått träna på att vara lös under noga bevakning
med kopplet hängande efter mig efter gammelmatte Ingrids inrådan.
Det tycker min familj är jättebra för att jag förstår inte riktigt att jag är lös
och då går jag MYCKET lugnare till än när jag smiter ut utan koppel !

TORPET = NJUTNING













Roliga kopparormar !!









Lössläppt och fri !!!!!! Men väl vaktad.....



Vaddå, är jag lös ???  ja, då går jag då !!





Spännande !!!







Oj, vad mycket att undersöka !!



Fjärilsexperten här på torpet !!







VILL INTE ÅKA HEM !!!!!!!!!!!!


Kommentarer
Postat av: Ingrid N

Det ser härligt ut. Det gäller bara att han inte kryper under huset och fastnar med koplet.

Hälsningar Ingrid.

2011-05-05 @ 18:25:48
URL: http://isrosens-bilder.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0