JAG FYLLER 1 ÅR !!!

Idag är det den 5:e mars och jag och mina 3 syrror fyller 1 år !!
Vi har firat ordentligt med tårta gjord av köttfärs och ett ljus gjort av blodpudding,
jag har fått flera paket med leksaker och godis i !!

Jag har även varit ute länge idag, solen sken och goda fåglar kvittrade....
Vissa fläckar är snöfria här nu och där kunde jag krafsa fram gräs !!

Jättekul att fylla år !!!

Massor av grattiskramar till mina systrar och min underbara "gammelmatte" som fyller år i morgon !!




Paketöppning!



Mumsar på tårta



Mysigt att vara ute





Fågelskådning









Vi ses snart igen!






Kommentarer
Postat av: Uzume

Grattis själv brorsan!



-Du är verkligen en riktig snygging! Jag firade vår födelsedag med räkfrossa och med att smita upp på grannens uterumstak. -Tji fick dom!



Hälsnigar



Syster Uzze

2011-03-06 @ 22:55:10
Postat av: Ingrid N

Grattis på födelsedagen. Vad stor och vacker dum blivit. (eller alltid varit).

Hälsningar mammakatt Aiko och gammelmatte Ingrid.

2011-03-11 @ 11:03:23
URL: http://isrosens-bilder.blogspot.com
Postat av: Ingrid N

Du är så vacker "räven Inari". Grattis på födelsedagen från mammakatt Aiko och gammelmatte Ingrid.

2011-03-11 @ 11:10:58
URL: http://isrosens-bilder.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0